måndag 2 februari 2009

Nu måste jag krypa till korset...

...folk har varit på mig om att uppdatera min blogg och det har hängt över mig rätt länge nu. Jag har skyllt på fakturering (både på jobbet och hemma). Julgrejande. Semesterresande. Hundpromenerande. TV-tittande. Pysslande. Ja, listan kan göras lång. Men egentligen går det ju rätt fort. Nåväl - lite uppdateringar.


Pepparkaksbaket gick av stapeln traditionsenligt. Och det var jättekul att ses igen. Att det ska behöva gå ett år mellan gångerna är mig en gåta. Men livet rinner på. I expressfart. Många pepparkakor blev det. Och goda blev de. Och ungarna var jätteduktiga och så även vovven. Nu testade vi ny variant på pepparkakor - de stämplade! Har man nu en uppsjö med stämplar så ska de ju också användas. Det blev i alla fall lite fint. Även om pepparkakorna smakar likadant som innan.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Hurra, nu kan jag ha lite koll på dit liv utanför jobbet igen! Vilka fina pepparkakor!