lördag 5 september 2009

OK!

Efter enorm påtryckning från många håll så är jag tillbaks. Dagarna bara rinner iväg och varje dag tänker jag att jag borde... Hmmm! Nu är jag i alla fall här igen.
Sommaren var blöt, småkylig men för övrigt bra. Rätt mycket jobb (bygge av matkällare i kalksten) och en hel del MC (trots väder). Vi har nog aldrig kört så mycket MC i regn någon sommar innan. Men visst var det kul trots allt, MC och tält i Danmark. Bara några dagar men det var mysigt ändå. Det blir några fina minnen - regnet mellan Hanstholm och Skagen, islänningarna som campade i Hanstholm och hade kört från Island (80 mil) till Danmark, Norge, genom Sverige och så åter upp genom Danmark. Då ska vi inte gnälla över några ynka regndroppar! De smarriga fiskfiléerna, de pillade rejerna, trevliga människor - i synnerhet på campingplatserna, grenen i Skagen. Visst var det kul!

Vi hann också med en tur till Visingsö och Gränna, Clara hade aldrig varit på något av ställena och jag och Stefan fick se Visingsö för första gången. Fantastiskt vackert! En lagom dagstur. Texas fick givetvis följa med och han gjorde succé överallt. Många kommentarer och folk som vänder sig om när vi kommer med honom i tankväskan.

Vi hörs snart igen!

1 kommentar:

Skat-Ann sa...

Kul att du är tillbaka. Jag har lagt en utmaning till dej på min blogg