fredag 3 oktober 2014

I morgon (eller idag) är det fredag!

Och eftersom kylskåpet ekar öde och jag nu i eftermiddag kom på att det var min tur att bjuda på fredagsfika på jobbet bar det av till affären. Och tittade på smöret men tänkte att "det har jag väl så det räcker av". Att jag aldrig lär mig! Hem och börjar rada upp ingredienserna till en morotskaka och när jag plockar fram allt märker jag att smöret inte kommer att räcka! Ok, jag drygar väl ut med lite rapsolja! Visst,så tog den slut. Också då tar vi till sista utvägen - bregott. Ja jösses. Med tanke på så gick det i alla fall bra och plåten står i kylen och väntar. Mums!

2 kommentarer:

Gustav sa...

Har Goudaosten någon relevans till inlägget eller finns den bara där för att jävlas;)

CinaJson sa...

Jag handlade, bland annat goda. Men lite för att retas också.