måndag 16 februari 2015

Skidåkning

Nu har vi varit utan wifi i några dagar men är på banan igen.

Lägenheten är jättefin och det enda minuset är väl avståndet till skidbussen. Vi har ju skapligt ont i lår och vader nu efter två dagar. Traskar väl på ändå och hoppas det ska bli bättre.

Det har varit fantastiska två åkdagar,  jag hade inte kunnat önska bättre förhållanden. Strålande sol, vindstilla och några plusgrader mitt på dagen. Clara, jag önskar du hade varit här - du hade älskat det.





Klantade mig lite första åkdagen och har väl brutit.fått sprickor eller något i nåt revben (eller två). Det är inget jag rekommenderar. Allt jag gör gör ont. Åker ändå men håller mig till lätta backar och försöker låta bli att ramla igen. Tar jag inte i med mage och armar funkar det. Och tack och lov har det mesta av hostan försvunnit för annars... Lyckades ändå göra en vurpa idag men tog den på ryggen istället.

Vi äter också otroligt gott. Clara - jag åt en wienerschnitzel åt dig igår. Mumsigt.

Återkommer med mer!

Inga kommentarer: