söndag 21 september 2008

Beach 2009!

I morgon är det dags! Då läggs jag in och på tisdag blir det operation. Äntligen blir det gjort även om jag väntar med bävan. Läkarskräck, dödsångest och så hittar jag på något sådant här!
Jag har lyckats över förväntan med att förtränga detta så det är väl inte förrän nu jag börjat förstå att det är dags, på riktigt. Måste fixa det sista i morgon på lunchen och efter jobbet är det bara att packa väskan och åka till Falköping.
Har tillbringat helgen med att göra allt sådant jag inte kommer att kunna göra på ett tag nu, städat, tvättat, röjt i rabatterna, klippt gräs etc. Vi hann också med en sista MC-tur. Stefan, Clara och jag tog cyklarna till Vänga kvarn för en fika i lördags eftermiddag. Underbart väder och smarrig jättedrömkaka! Nu blir det ingen mer tur för mig för i år - det går nog inte så bra ihop med efterverkningarna av operationen!
Nåväl - håll tummarna för att allt fungerar bra så hör vi efter operationen.

Inga kommentarer: