tisdag 4 november 2014

Hänt sedan sist

Nu har jag inte skrivit sedan i fredags så det känns som om det är dags. Jag kan meddela att jag är väldigt nöjd med mina inköp i Göteborg. Båda koftorna har använts och är godkända (som om jag inte borde veta hur de är när jag har ett tiotal sedan tidigare). Extra nöjd med den blekrosa.


På lördagskvällen åkte vi till kyrkogården och tände ljus för våra kära som inte finns hos oss längre. Tänkte lite speciellt på HerrX mamma. Det var för ovanligheten skull både uppehåll och inte alltför kallt. Det är otroligt vackert och stämningsfullt med alla ljus.

  

Också söndagen tillbringades i Göteborg men den här gången var det HerrX som stod för shoppingen. Nu har han kommit till skott och köpt skidorna till alperna.  En ny hjälm fick också följa med. Jag passade på att gå in på IKEA när jag ändå var i närheten och köpte nya lampor till sovrummet. 

Måndagen jobbades det till sent men idag hann jag kika in på Forex och växla till mig lite kinesisk valuta innan de stängde. Jag har också ringt förra kollegan och fått lov att låna hennes stora resväska - jag misstänker nämligen att vi kommer att ha en hel del packning både dit och hem. Nu är allt fixat och bara packningen återstår. Längtar!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu tror jag du tog till i underkant. Det är väl snarare ett 30-tal koftor du har?
Är det där även mina pengar eller tänker du lägga beslag på alla???

Lotta

CinaJson sa...

Vi får se om det blir något över till dig, måste kanske köpa någon ny kofta!