söndag 29 mars 2015

En vecka efter...

Jag saknar min tös. Jag saknar Gustav. Och jag saknar faktiskt Shanghai.


Och som förra gången jag kom hem så tänker jag; Varför köpte jag inte det? Eller det? Jösses! Man kan tycka att jag skulle lära mig någon gång. Suck! Ni lämnade lite avtryck i alla fall, bortsett från att jag saknar er - så här har mina frukostar sett ut i veckan:


Jag har också njutit av det te jag köpte i mina fina tekoppar varje eftermiddag efter jobbet.


Kom hem på tisdag eftermiddag/kväll och det har till nu varit jobb, tvätt och städ sedan dess. Skönt nu när allt är gjort och huset är i ordning. Lite kan man sakna hotellvistelse med städ och bäddning.


Idag har vi varit en sväng till stugan. Clara, din gamla vän grodan har barn som bosatt sig i källaren, vi släppte ut honom i naturen igen.

i

Inga kommentarer: